Zi̇yaretçi̇leri̇n Web Si̇teni̇zde Görmek İstedi̇kleri̇
Buradasınız: Anasayfa / Blog
16 Mart 2022, Çarşamba
Ziyaretçilerin Web Sitenizde Görmek İstedikleri
Ziyaretçileriniz, ürün veya hizmetiniz için belirli bir arama nedeniyle web sitenize gelir. Sattığınız şeye ihtiyaçları var ama oraya vardıklarında bazı temel soruların cevaplarına da ihtiyaçları var. Web sitenizin ilk sayfasındaki bu soruları yanıtlayamazlarsa, siz farkına varmadan rakibinizin sitesine yöneleceklerdir.
Ziyaretçilerin Web Sitenizde Görmek İstedikleri
Ziyaretçilerin Web Sitenizde Görmek İstedikleri

 

Ziyaretçileriniz, ürün veya hizmetiniz için belirli bir arama nedeniyle web sitenize gelir. Sattığınız şeye ihtiyaçları var ama oraya vardıklarında bazı temel soruların cevaplarına da ihtiyaçları var. Web sitenizin ilk sayfasındaki bu soruları yanıtlayamazlarsa, siz farkına varmadan rakibinizin sitesine yöneleceklerdir.

İçindekiler

 

Ziyaretçilerinizin Cevap İstediği 5 Soru

Web sitenize ziyaretçi çekmek, en önemli ilk adımdır. Orada olduklarında, amacınız onları orada tutmak ve belki de onları bir satış veya bilgi hunisine yönlendirmektir. Onları etrafta tutmak için, aradıkları bilgileri ana sayfanıza geldiklerinde onlara vermeniz gerekir.

 

Soru 1: Ürününüz / hizmetiniz bana nasıl yardımcı olabilir?

Bu ziyaretçinin web sitenizi aradığı ve tıkladığı için ne aradıklarını ve bunun onlara nasıl yardımcı olabileceğini bildiklerini varsaymak kolay olabilir. Ancak, birinin emlakçı veya HVAC onarım servisi aradığını bilmesi, SİZİN emlak firmanızın veya HVAC şirketinizin onlara nasıl yardımcı olabileceğini bildikleri anlamına gelmez.

Mükemmel müşteri hizmetiyle tanınıyor musunuz? Hız? Kaliteli ürünler? Peyzaj veya havuz kurulumu gibi zorunlu olmayan bir işteyseniz, yeniden peyzaj düzenlemeyi veya bir havuza eklemeyi düşünen bu kişinin neden bu yatırımı yapması gerektiğine dair dava açmanız gerekir.

 

Soru 2: Rakiplerinizden nasıl farklısınız?

Ziyaretçilerin bilmek isteyeceği bir sonraki şey, rakiplerinizden nasıl farklı olduğunuzdur. Neden sizinle çalışmayı seçmeliler? Rakipleriniz tarafından üretilen aynı veya benzer ürün yerine neden sizin ürününüzü seçsinler?

Yine, bu hizmetinizin hızına veya kalitesine inebilir. Şirketinizin geçmişi, misyon ve değerleriniz, ürününüzde kullandığınız bileşenler, şirketinizin nasıl kurulduğunun hikayesi sizi rakiplerinizden ayırabilir ve ziyaretçilerinizin hikayenizle özdeşleşmesini sağlayacak şekilde şirketinizi insanlaştırabilir. , bu da marka sadakati oluşturmanın harika bir yoludur.

Soru 3: Web sitenizde kolayca gezinebilir miyim?

Ziyaretçiler ihtiyaç duydukları bilgileri kolayca bulabilmek isterler. Web siteniz net bir gezinme yapısına sahip değilse, ziyaretçileriniz ürün veya hizmetinizi satın almadan önce hayal kırıklığına uğrayacak ve siteden ayrılacaktır.

Araştırmalar, ziyaretçilerin %50'sinin bir tavsiye sitesinden sitenize geldiklerinde kendilerini yönlendirmek için sitenizin gezinme menüsünü kullanacağını göstermiştir. Siteniz aşırı karmaşık bir gezinme yapısına sahipse, insanların etrafta dolaşması için kendinize bir iyilik yapmıyorsunuz demektir.

 

Soru 4: Sana güvenebilir miyim?

Satın alma kararında en büyük etkenlerden biri ziyaretçinin size güvenip güvenmediğidir. İşletmenizin ve web sitenizin meşruiyeti konusunda bir şüphe varsa bile ziyaretçiler ayrılacaktır. Neyse ki, işinizin güvenilirliğini göstermek için yapabileceğiniz birkaç şey var:

  • Ana sayfanızda telefon numaranızı ve iş adresinizi listeleyin.
  • Better Business Bureau'dan veya sahip olduğunuz endüstri sertifikalarından rozetler veya simgeler ekleyin.
  • Memnun müşterilerden gelen puanları ve yorumları görüntüleyin.

Soru 5: Bana ürününüz hakkında bilgi verin.

Bu sonuncusu bir beklentiden çok bir soru değil. Ziyaretçiler, ürününüz hakkında sindirimi kolay ayrıntılar ister. Bu, metin blokları değil, madde işaretleri anlamına gelir. Görüntüler ve video gösterileri. 3-4 cümleyi geçmeyen kısa paragraflar.

Web kullanıcıları olarak, istediğimiz bilgileri elde etmek için sayfaları taramaya alışkınız. Özel dikkat süremizi e-kitaplara ve haber makalelerine ayırıyoruz. Ürünlere ve hizmetlere baktığımızda, ilgili tüm bilgilere erişmek, kolay ve hızlı olmasını isteriz.

Son söz

İyi tasarlanmış bir ana sayfa, anlaşılması kolay bir gezinme yapısı, sezgisel satış hunileri ve net, çekici içerik, işletmenizin rekabette öne geçmek için ihtiyaç duyduğu şeydir. Ana sayfanızın yetersiz kaldığını düşünüyorsanız, bizi arayın. Size yardım etmeyi çok isteriz.

 

 

 

Ziyaretçileriniz, ürün veya hizmetiniz için belirli bir arama nedeniyle web sitenize gelir. Sattığınız şeye ihtiyaçları var ama oraya vardıklarında bazı temel soruların cevaplarına da ihtiyaçları var. Web sitenizin ilk sayfasındaki bu soruları cevaplayamazlarsa, sizden önce rakibinizin sitesine yöneleceklerdir

Detaylı Bilgi İçin Bizimle İletişime Geçin
Yandex.Metrica