Meti̇n Yazarlığı
Buradasınız: Anasayfa / Hi̇zmetleri̇mi̇z
METİN YAZARLIĞI
METİN YAZARLIĞI
Metin Yazarlığı kullanıcıları müşteri adayına dönüştürmek için doğru mesajlaşmayı oluşturun. Profesyonel metin yazarlığı, iyi web sitelerini harika web sitelerinden ayıran şeydir. İşletmenizle ilgili her şey gibi, metin yazarlığı da zaman, uygulama ve bilgi ile geliştirilen bir beceridir.

Daha iyi metin yazarlığı pazarlama çabalarınızı körükler.

 

İşletmeniz daha iyi metin yazarlığı hak ediyor.

Profesyonel metin yazarlığı, iyi web sitelerini harika web sitelerinden ayıran şeydir. İşletmenizle ilgili her şey gibi, metin yazarlığı da zaman, uygulama ve bilgi ile geliştirilen bir beceridir. Bu beceriyi mükemmelleştirmeye zamanınız (veya eğiliminiz) olmayabilir... ama profesyonel bir metin yazarı bunu her gün yapar.

Bir metin yazarı, kafanızdaki tüm harika fikirleri alabilir ve web sitenizi ziyaretçilerinizi yeni müşterilere dönüştürecek şekilde sayfaya koyabilir. Blogunuzu katil gönderilerle tamamlamanıza, sosyal medya akışlarınızı ilgi çekici içeriklerle canlamanıza, gerçekten çalışan müşteri adayı oluşturma materyalleri üretmenize ve hatta ürünlerinizi ve hizmetlerinizi hayata geçirmek için web sayfalarınızı renklendirmenize yardımcı olabilirler.

En son ne zaman profesyonel bir metin yazarıyla çalıştın? Eğer hiç cevap vermediysen, şimdi zamanı.

Kopyalama hizmetleri sizin için yapıldı.

 
 

Web Sitesi

Web sitenizin içeriği, ziyaretçileri müşteriye dönüştüren şeydir. İnsanları "şimdi al" veya "bugün benimle iletişime geç" düğmelerine basmaya zorlayan şey budur. Profesyonel metin yazarlarımız, web sitesi içeriğinizin markanızla eşleştiğinden emin olur ve insanlara satın almaları için ilham verir.

 
 

Blog

Güçlü bir SEO stratejisinin anahtarlarından biri bilgilendirici ve eğlenceli bir blogdur. Kendiniz bir tane oluşturmak ve istikrarlı bir içerik akışı sağlamak zaman alabilir. Uzmanlarımızın bunu sizin için yapmasına izin verin, size zaman kazandırın ve web sitenizi müşterileriniz için mutlaka görülmesi gereken bir kaynak haline getirin.

 

Karşı Konulmaz Teklifler

Uzmanlığınızı oluşturmanın ve hedef kitlenizden bilgi toplamanın en iyi yolu, onlara ilgilendikleri konularda ücretsiz, indirilebilir içerik sunmaktır. Bu içerik e-kitaplardan broşürlere, kontrol listelerinden infografiklere kadar her şey olabilir.

 

E-Posta Pazarlama

E-posta pazarlaması, potansiyel müşterileri müşterilere ve ilk kez alıcıları düzenli müşterilere dönüştürmek için ihtiyacınız olan araçtır. E-posta pazarlama, pazarlama cephaneliğinizdeki en etkili araçlardan biridir. E-posta pazarlamasının sunduğu tüm avantajları gerçekleştirmenize yardımcı olalım.

 

Takip Kartpostalları

Parmak izi ölmedi ve kimsenin sana farklı söylemesine izin verme. Belirli hizmetler, ilgi çekici kartvizitler, takip kartpostalları veya herhangi bir sayıda fiziksel pazarlama materyali hakkında broşürlere ihtiyacınız varsa, metin yazma hizmetlerimiz web varlığınızla marka haline geldiklerinden emin olabilir.

 

Sosyal Medya

Bazen, sosyal medyada düzenli olarak yayın yapabilmenizi sağlamak için yeterli içerik oluşturmaktan daha sıkıcı bir şey yoktur. Ne yazık ki, düzenli yayınlar etkili sosyal medya kanallarına sahip olmak için çok önemlidir. Metin yazarlarımız, feed'lerinizin asla boş olmaması için ilgi çekici, alakalı ve düzenli içerik hazırlamanıza yardımcı olabilir.

 

Metin yazarlığı birçok şeydir:

Bu hikaye anlatımı.

Çevrimiçi Mükemmellik Planımızdaki Aşama 1'de metin yazarlığı hikayenizi anlatmak için kullanılır. Şirketinizin hikayesi, teklifi ve dünya için benzersiz değeri önemlidir. Fiziksel teminatınız, web siteniz, çevrimiçi profilleriniz ve pazarlama çabalarınız arasında tutarlılık sağlamak başarınızın anahtarıdır

Karşı konulmaz bir teklif yapıyor.

Çevrimiçi Mükemmellik Planımızın

 2.

Çoğu zaman bunlar, e-posta yetiştirme sıralarına sahip indirilebilir PDF'ler şeklinde gelir.

Bu değerli içeriğin karşılığında e-posta adreslerini sağlayarak müşterilerinizi eğitmeye ve ilham vermeye devam edebilirsiniz.

Blogunuz ve sosyal medya kanallarınız için devam eden içeriktir.

Devam Eden İçerikli Aşama 3'teki Çevrimiçi Mükemmellik Planımızdaki metin yazma bölümünü tamamlıyoruz. Kitlenizin önünde içerik ve yer teklifleri sunmaya devam ettikçe bu aşama aslında hiç bitmiyor.

Etkileşim ölçümleri ve bölünmüş testlerle en iyi çalışan içerik türünü ölçerek içeriğinizde en iyi yatırım getirisini elde edebiliriz.

 

Bu 3 temel kavramı tanımladınız mı ?

1. Şirketiniz

Bu garip gelebilir. Tabii ki şirketinizi tanıyorsunuz! … Doğru?

Birçok işletme sahibi, şirketlerinin ne yaptığını, neden şirketlerini kurduklarını ve neden işlerine tutkuyla bağlı olduklarını bilir. Ancak, şaşırtıcı bir kısmı bunu net ve özlü bir şekilde iletemez.

Bir şirketle çalışmaya başlamadan önce, mükemmel müşterileri için bir asansör konuşması hazırlamalarına ihtiyacımız var. Hedef kitlenizin kişileşmesiyle bir asansörde olduğunuzu hayal edin. Yolculuk bitmeden şirketinizin kim, ne, neden olduğunu ikna edici bir şekilde iletebilir misiniz?

İşe yarayan bir web varlığı oluşturmada başarılı olmamız için, işe temiz bir mesajla başlamamız gerekir. İşte burada devreye siz giriyorsunuz. Bize kim, ne, neden bilgilerinizi net bir şekilde ileterek, bu mesajı web sitenize çevirebiliyoruz. Bize uzun soluklu ve karmaşık bir şey verirseniz, hedef kitleniz bunu alır ve etkili olmaz.

2. Teklifiniz

Tıpkı müşterileriniz gibi biz de mevcut web sitenize gidebilir ve ürün ve hizmet listelerinizi görebiliriz, ancak bilmeniz gereken şey bu değil. Bize ürününüz hakkında web sitenizde listelenenlerden çok daha fazlasını anlatabilmenizi istiyoruz.

Onu rakiplerinizden ayıran şeyin ne olduğunu bilmemiz gerekiyor.

İzleyicilerinize nasıl fayda sağlayacağını, hayatlarını nasıl değiştireceğini bilmemiz gerekiyor.

Müşterilerinizin neden herkesten önce sizinle iş yapmayı seçmesi gerektiğini bilmemiz gerekiyor.

3. Kitleniz

Hedef kitlenizi anlamak, ideal müşterilerinizi dijital ön kapınıza getirmek için doğru tasarımı, doğru pazarlama yaklaşımını ve doğru SEO stratejisini oluşturmak için çok önemlidir.

Bu bilgiler, bir web tasarımcısının ihtiyaç duyacağı tuhaf bilgiler gibi görünebilir. Ancak fark etmiş olabileceğiniz gibi, tipik web tasarımcınız değiliz. Tüm bu bilgileri, web sitenizin hikayenizi mümkün olan en açık ve en ikna edici şekilde anlattığından emin olmak için kullanırız.

Bu 3 temel öğeyi sağlamlaştırdıktan sonra, şirketinizin geri kalanını tanımlamada oyunun bir adım önünde olacaksınız.

Detaylı Bilgi İçin Bizimle İletişime Geçin
Yandex.Metrica